Proffe kundesenter

2015-09-18
Bli med på servicekonferansen 15. oktober

bilde servicekonferansen


Kanskje den viktigste avdelingen i hele bedriften


Mange bedrifter på Helgeland har profesjonelle kundesenter eller brukerstøtteavdelinger som bistår kunder, brukere og egne ansatte.  Flere med ambisjoner om å være «best på service».  Bli nærmere kjent med noen av disse på servicekonferansen 15. oktober.


Les hele programmet her.


arne krokan servicekonferansen

Arne Krokan, professor i teknologi, kommunikasjon, organisasjon og ledelse ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved NTNU, vil snakke om den digitale framtiden og hvordan teknologi kan forbedre våre liv.




Årets program 15. oktober


08:30 Registrering i Meyergården Spektrum
09:00 Velkommen & kulturelt innslag
09:15 Bli prisvinner du også! Trine Lise Ness Grimstad, direktør for
kunde og leveranse i 1881
09:45 Fra telefonservice til selfservice, avdelingsdirektør Mette Siri
Brønmo, Brønnøysundregistrene
10:15 Mingling og besøk på stand
10:45 - Veien til døgnåpen bank, Charlotte Norwich &
Rolf Inge Rasmussen fra EVRY
1 1 : 1 0 Velkommen til Statens Innkrevingssentral – Ka kan vi hjelp deg med?
11:30 Lunsj
12:30 Dialogcafé – Helgeland best på service!
14:00 Mingling og besøk på stand
14:30 Fremtiden er digital, professor ved NTNU Arne Krokan
15:30 Trine Lise Ness Grimstad oppsummerer dagens høydepunkter
15:45 Prisutdeling «Service i sentrum» av Helgeland Næringsarena
16:00 Takk for i dag - vel hjem!


Pris: 1550,- pr. person
Påmelding til post@kph.no
Påmeldingsfrist 1. oktober


 

 

 Les hva Rana Blad skriver om kåringen av årets kundesenterpris.


 
facebook

Siste nytt