Kreativ markedsføring
Fjorårets vinnere: Kulturbadet for "beste design" og ny logo, Kvarøya Fiskeoppdrett i "åpen klasse" for sin inspirasjonsfilm, Mo i Rana Havn for "beste publikasjon" og nye hjemmeside og Nordland Teater med "beste reklame" for Strid-prosjektet.
Del de gode kampanjene og idéene
Gjort noen bra markedsføringstiltak i år? Vis dere fram på Gallaria 27. januar.
Publisert 30.11.2016
Gallarias fagpriser viser fram god kommunikasjon og hedrer de beste arbeidene basert på fagjuryens kriterier. Det handler om kreativitet og godt håndverk, gjennomføring og levering til målgruppen. Noe av det som ser ut til å fungere er rett og slett "vanlige" greier, men gjerne i litt ny innpakning. Det være seg annonser, plakater, filmer, brosjyrer, salgskampanjer, nye nettsider, logo m.m.
Det er jobber utarbeidet i vår landsdel som blir juryert. Dette for å styrke fagmiljøet her hvor vi bor og vise fram at det gjøre mye bra arbeid som skaper resultater og stolthet.
Alle innsendte bidrag blir vist på storskjerm på konferansen.
Her kan du lese mer og sende inn bidrag.
NB. Fristen er forlenget til 23. desember.