Hvem er dine kandidater?

2016-11-09
Foreslå kandidater til årets hederspriser.



vinnere-priser


Årets bedrift 2015 ble Kunnskapsparken Helgeland, Rana-ambassadøren ble Wenche Bakken og Se Nor gikk av med prisen for Årets nyskaper. Verdige vinnere som fortjener å bli hedret og heiet fram.







Publisert 09.11.2016




 

Foreslå kandidater til årets hederspriser


Næringsforeningen ønsker kandidater til Årets bedrift, Årets nyskaper og Rana-ambassadør. Prisvinnerne blir kåret på Gallaria 27. januar og bidrar med god omdømmebygging av næringslivet og byen. Forskning viser at et godt omdømme har en magnetisk kraft.


Bedrifter og steder med et godt omdømme har attraksjonskraft og tiltrekker seg arbeidstakere, investorer og besøkende. Det starter med oss selv. Vi som bor her må dra Mo i Rana og regionen videre dit vi vil. Ildsjeler, engasjerte næringslivsledere og innovative bedrifter løftes fram på Gallaria. Hver og en av de nominerte har en historie som bør løftes opp og fortelles utad.


Her kan du sende inn forslag til årets bedrift, nyskaper og Rana-ambassadør.






vinnere-fagpriser-reklame

Designprisen i fjor gikk til Kulturbadet i Sandnessjøen, åpen klasse til Kvarøy fiskeoppdrett, beste publikasjon (papir eller nett) gikk til Mo i Rana Havn og beste reklame til Nordland Teater.



Vis fram design, reklame, publikasjoner og andre markedsføringskampanjer


Har du utarbeidet en bra markedsføringskampanje, oppdatert hjemmesiden, utgitt et magasin, laget en film eller gjort et annet markedsføringsstunt i år? Da bør du vise de fram på Gallaria 27. januar. Alle de gode aktivitetene vil bli vist på storskjerm og fire vinnerne vil bli kåret i løpet av kvelden.


Her kan du sende inn fagbidrag.






servicepris-utdeling-jubel

Fjoråret serviceprisvinner ble Chili Frisør.



De som får kundene til å bli


Serviceprisen vil synliggjøre bedrifter som jobber systematisk og målrettet for å styrke kundeleveransen. Bak gode resultater står det dyktige medarbeidere og gode ledere. I fjor ble Chili Frisør kåret til årets servicebedrift i sterk konkurranse med en rekke andre flinke kandidater.


Kandidatene ble valgt ut av medlemmene i næringsforeningen med bransjegruppa for markedsføring og kommunikasjon som jury for de nominerte. Deretter var det folket som stemte fram vinnerne via Rana Blad.


I ni år på rad har næringsforeningen trukket fram bedrifter og personer som har utmerket seg positivt, med på å bevisstgjøre oss på betydningen av god service og vise fram et framtidsrettet næringsliv.


Prisene skal bidra til refleksjon og engasjement, kanskje få flere til å se sitt potensiale og bli ende mer bevisst bedriftens og regionens omdømme, merkevare og attraktivitet.


Se på utviklingen over år


I jubileumsåret vil bransjegruppa trekke fram tidligere servicepris-vinnerne og se på utviklingen over år; på resultatutvikling, tilgjengelighet, hvordan det jobbes internt og hvordan kundene blir tatt imot og fulgt opp, til hvordan de synliggjør seg utad og tar imot tilbakemeldinger fra markedet.


 


 
facebook

Siste nytt