Uten en digital strategi har man ikke noen framtidig strategi
Kundene og brukerne forventer at dagens bedrifter er tilgjengelige på nett. De bruker ikke nettet bare til å handle, men til aktivt å orientere seg om produkter og tjenester hos det lokale næringsliv. Fra menyer på kafeene - til treningsentrenes åpningtider. Offentlig forvaltning slipper heller ikke unna. Også de møter et stadig mer kravstort publikum.
En god del norske bedrifter har ennå ikke tatt inn over seg de store endringene i forbrukernes kjøpsmønster. Mange syns det er vanskelig å holde tritt med den raske utviklingen. Blant annet har den økte mobilbruken gått deler av næringslivet hus forbi.
På næringslivslunsjen 3. april var det så fullt at de som kom sent ikke fikk matservering med en gang, men forhåpentlig fikk de med seg noen gode tips vedrørende hvordan lykkes med sin markedsføring på nett.
Kontaktpersoner:
- Simon Kongstoft
- 452 23 109
- simon@hklink.no
- Roar Knudsen
- 922 82 435
- roar@hklink.no